pátek 29. června 2007

Jablka, hrušky, chceš do držky?

Je mi zase zle....

Mateřská mi skončila 1.6. a já si na to konto chtěla vybrat všechnu dovču, co tam mam, aby se mi nekrátila tim, že půjdu na rodičák. A tak začlo tóčo!

Jakej máš vlastně nárok na dovolenou? Žádnej neni, rodičák = neplac. volno. Nenene, v zákoníku je to tak a tak... Hmm hmmm tak asi jo, ale nemáš nárok na plnou dovolenou -20 dnů- ale jen na poměrnou část! Nenene, kdyk je to tam přeci v zákoníku daný... A kde?...dlouhé hledání a porady s gůglem, ostatníma maminama, vejrání do zákoníku... nakonec přece jen tady a tady... Nojo, jenže tam ti píšou, že se ti nekrátí nárok a nárok nemáš celej, ale jen částečnej... nenene... a vůbec vybrat si to nemůžeš, zaměstnavatel ti to nedá... ale kdyk je to tam napsaný, že mi to musí dát.... hmm hmm hmm...

Takhle se to táhlo měsíc....

A nakonec po dnešní naprosto zkažené procházce, kdy jsem myslela, že mam vyhráno, mi zavolali a začala jsem to samozřejmě řešit po telefonu nanovo a absolutně nic jsem neměla v ruce před sebou, kdy se mi vybila baterka v mobilu a já šla zamlklá lesem, kde jsem pomalu ztrácela naději, něco jim konečně vysvětlit a kde se mě snažil rozveselit nějakej pan kulička tim, že mi vykládal, že nemá ledvinu a měl rakovinu a ztratil zrak a ztloustl a tak chodí na zdravotní procházky a už mu zbyly jen ty kecky a tepláky, se mi z toho všeho udělalo pěkně zle....

Chůdě Vampír byl v kočárku celou dobu zamlklej a ani se nepokoušel dožadovat nošení....

Ale jako v americkym filmu, šťastnej konec to má: baterku jsem dobila, zazvonil telefon a tam naše účetní, že už to konečně (po dvou hodinách) chápe a že mi to proplatí celý -20 dnů- juch! a že už to dává šéfovi na schválení...

No, ale nemění to nic na tom, že zle mi je ještě teď a klepu se tu a určitě mi to i snad zkrátilo život..

Proč nejsem hloupá nána? Nikdy bych takovýhle starosti neměla, protože bych o nich ani nevěděla...

2 komentáře:

  1. Buď ráda, že nejseš hloupá nanynka :D A já se přidávám, mám velkej průměr pro náhrady, tak jsem si tento měsíc vybral celou dovolenou, abych z toho vytřískal co nejvíc..Dokud platí dobře :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já gratuluju ke konečné výhře !!!! Ještě že mě máš, na to zkracování života :-D

    OdpovědětVymazat