středa 13. června 2007

Já se z těch busů picnu!

Ať žijou bezbariérové přístupy!

Jako asi každá mamina na mateřský postupně přicházím na to, jak to mají lidi na vozíčkách opravdu těžký. Vzhledem k tomu, že všude jezdím s kočárem, potřebuju bezbariérové přístupy a nacházím jak nejsou nebo chybí a nebo lumpové...

Nemam ráda cestování busem (tramvaj je přátelštější díky většímu prostoru - no to větší je relativní). Takže když někam jedu, vyhlédnu si podle jízdního řádu nízkopodlažák, abych nemusela prosit kolemjdoucí a nemusela tahat kočár po těch vysokých schodech... Nojo, jenže já si ho vyhlídla takhle už 3x? a nikdy nepřijel... Hlavně, že to píšou v jízdním řádu..

Takže i dnes nebyla výjimka a přijel vysokej "kloubák". Povzdechla jsem a rychle vyhlídla v davu silnýho chlapa, co by mi mohl pomoct. No problémo... Jenže, když jsme narvali kočár společně po schodech nahoru, já se rozhlídla a už tam byly kočáry dva! S tříkolkou se vejdu všude, tak jsem začla manévrovat mezi tyčema na to poslední malilinké místo a trnula, aby to řidič neodpálil než se usídlím, protože bych tam lítala jak nudle v bandě... Místo aby mi ta jedna mamina (tlustá ;-)) uhnula, stačilo cca 5 cm, tak čuměla a nic... No a ta druhá pro změnu dělala důležité pohledy a hodně nahlas hlásila:"To nehrozí!" Ale to neznali mě, já se tam prostě narvala :-) Sice museli všichni další skákat přes přední kolečko (jedno, mam totiž tříkolku :-)) ale bylo to... Nakonec i ta tlustice uhnula o těch pět čísel... Jenže při vystupování byla opět povysunutá, takže jsme se zas zasekli. Musela jsem se opravdu v duchu smát, když ten chlapík, co mi pomáhal ven zahlásil: "to kolečko se vám zaseklo".... hmmm to by mě fakt nenapadlo :-)) Nakonec jsme kočár nadzvedli a přenesli přes tu tlustici.

No řeknu vám, jak jsou všichni ochotní, když vidí kočárek, tak to neplatí o samotnejch maminách s kočárama. To byly kyselý prd... :-))

Takže dneska dávam velké podstatné MÍNUS tomu, kdo dělá jízdní řády busů v Praze a doufám, že ty maminy byly výjimka, protože do teď jsem si myslela, že maminy jsou v pohodě a je to taková "jiná" a hodnější sorta lidí, protože nikam nepospíchají :-))

11 komentářů:

  1. Nechces pujcit maleho strejdovi banickovi? :D Ja s nej (na ni) sbalim nejake kocenky a hned Ti ho zase vratim :DDD Ne, deti muzu mit fakt jenom půjčené...

    OdpovědětVymazat
  2. Prosim tě, kdyk jsi tak starej, že by si kočenky myslely, že je tvůj a vyhnuly by se ti obloukem :-D.
    Btw. ...když ho vidím, tak ho musím pochválit... Nevypadá věru zle!
    To jen k tomu chlubení bejt mladší (ty) tak na něj určo nějakou ulovíš, jestli se o děti holky v tomhle věku ještě zajímaj, všechno se to posouvá...
    Jé já zas rozdávam rozumy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No ony by si jistojistě řekly, že to mám s tou potvorou Gleep a utekly.. To je fakt, budu muset vymyslet něco jiného :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Tsssss. Jax na to přišel? Já jsem náhodou nejhodnější ;-) a ten náš Vampírek je k sežrání. Heršvec, tak mě napadlo, že bych neměla posílat manžu ven samotnýho s kočárem...

    OdpovědětVymazat
  5. Manža všechno slyší :-) Takže díky tobě banicku mám utrum s večerníma vycházkama spojenejma s pitím piva a lovení roštěnek :-P A btw, Gleep určitě neni nejhodnější :-D

    OdpovědětVymazat
  6. a nechceš zkusit šátek místo kočáru? Já jsem to tak plánovala, ale budu mít mimčo asi v listopadu, tak se bez kočáru asi neobejdu...

    OdpovědětVymazat
  7. sedmi - no na šátek mam hooodně špatnou jednu vzpomínku (teda né vlastní, ale od kamarádky) a navíc nejsem zastáncem šátkování kvůli páteři prďoli. Ale pozor, nezatracuju to. Jestli se tam mimís dá dobře, tak asi mu to nijak neškodí, ale copak se to dá, pořád ho tam chudíka kroutit jako když byl v břiše i když už je tak velikej? Možná šátek na první měsíc, možná 2 ale pak už až později nějakou tu krosnu na záda, když už malej bude sedět sám. To mezidobí podle mě na šátek neni...

    OdpovědětVymazat
  8. no, to víš, já to mám zatím jen načtené a přišlo mi to jako dobrá alternativa... ale v praxi to asi bude všechno stejně jinak :D

    OdpovědětVymazat
  9. To víš že jo :-) Já měla plánů.... Všechno je naprosto jinak. A i na svět se začneš dívat jinak... Uvidíš sama :-D

    OdpovědětVymazat
  10. to už zjišťuju, můj původní, hodně angažovaný a politický blog jaksi leží ladem... nějak mě to přestalo bavit :D

    OdpovědětVymazat