pátek 22. června 2007

Kočárkáři versus pejskaři

Nadpis jistě napoví....

Takže začnem od začátku. Jsou 4 sorty lidí. Pracanti - o nich ty ostatní 3 sorty moc neví, protože jsou věčně pryč, pak důchodci - to je kapitola sama o sobě a moc dlouhá, tak to jindy, no a končíme u kočárkářů a pejskařů.

Kočárkáři navzájem, když se potkají, tak se usmějou, pozdraví (většinou potichu, protože mimi na prochajdách spinkají), kouknou do kočáru a jedou dál. Pejskaři jsou na tom podobně, zastaví se u dalšího pejskaře, podrbaj mu psa za ušima, chvíli postojej a divěj se proč ta jejich fena dělá takový divadlo před tím bílým vořechem ajéje co oni to, k nozééééééé.... A to je ten problém. Pejskaři jsou hluční a tím pádem neohleduplní ke kočárkářům. Takže tyhle dva druhy lidí se nikdy spolu nezastavují. Schválně si toho zkuste někdy všimnout...

Moje nevole k nim se prohloubila, když jsme s Vampírem rázovali z lesa a před námi na chodníku seděl pes. Ani se nehnul.. „Hm, tak ho jen tak objedu" jsem si říkala. Malej spokojeně chrupal a tohle byla cesta nejmenšího zla... Jenže, pak mě zahlídl majitel psa. Dokud jsme byli v dostatečné vzdálenosti, tak nehnul ani brvou, ale jakmile jsme ho míjeli a byli k němu na nejkratší vzdálenost, zařval jako tur: „Beníííkuuu uhniiii!" Já se lekla, malej se v tu ránu vzbudil a taky se leknul a mě nezbylo nic víc, než se zlostí se vyhnout psovi, kterej se ani nehnul a k tomu už né se spokojeným dítětem ale řvoucím křiklounem... Ach jo!

Měla jsem toho psa přejet...

5 komentářů:

  1. Hm, tak to páníček evidentně buď nemá dítě, nebo je blbec.

    OdpovědětVymazat
  2. Za pár týdnů budu v situaci, která tomu dá korunu: pejskařovi se narodí dítě. A pak budu chodit s pejskem a s kočárem a sledovat, co se bude dít :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Bára - No tak to držim palečky, hodněkrát jsem přemýšlela, že musí být složitý skloubit procházku prcka s procházkou s pejskem. Většinou ale tyhle maminy potkávam samotné a ještě jsem nevysledovala, s kým se zastavují :-D Ale tipla bych si, že spíš s kočárkářema ;-)

    Helena - spíš to druhý.... Tohle by přeci normální člověk neudělal ne? Já se ho tak lekla!

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm.. Tak nad tím jsem doteď neuvažoval :-D Ještě, že už nemám psa a ještě nemám dítě :)

    OdpovědětVymazat
  5. banicek - zapomněla jsem, že je tu ještě jedna sorta exotů... a tam zapadáš ty přesně :-D

    OdpovědětVymazat