pátek 29. června 2007

První zub

Ano ano už je to tu...

Tak jsme včera, přesně na manžovy narozky našli první zub. Posledních pár dnů hlídám zuby jak ostříž a ona mi to nakonec vyfoukne babí. No a další věc, já hlídala ty nahoře a on mu první vykoukl ten dole. Zjistila jsem tuhle zradu den předtím, než mu vylezl. Něco se tam rýsovalo, ale nechtěla jsem to nikomu říkat, aby mi to nevyfoukli a takhle to dopadlo...

Bylo to asi tak.... "Tak co, už máš zub? Už bude řízek a Gambáč?"... "Hehe, on mi zas žužlá ruku... au! to neni žužlání, jé on má zub!" Takže jsem se rozloučila s novejma šatama, ale nebojte, babička taky nic nedostane :-))

No a teď mi poraďte, jak mu vysvětlit, že teď už nemůže "žužlat" jen tak, že teď už to docela bolí, protože zub je nový, naostřený :-D a dobře kouše....

 

1 komentář: