pátek 1. června 2007

hmmmm Kokooperativa :-)

byste čučeli na drát!

Tak jsem po dvou letech, co jsem se vdala, šla do pojišťovny změnit svoje příjmení na to nynější... Už jsem se na to duševně připravovala dost dlouho, tak jsem to prostě jednou rozlousknout musela. Připravovala jsem si občanku, asi i jinej doklad? a oddací list a obrňovala se trpělivostí, zhluboka se nadechla a vyrazila.

(Když jsem měnila jméno na stavebku, pomalu chtěli vidět fotky ze svatby, aby mi uvěřili změnu a někam jí zaznamenali. Podepisovala jsem mraky papírů a bylo to ble... )

Tak dorazim do Kokoperativy (abych nedělala reklamu ;-) a začnu vytahovat všechny ty papíry... Pán mrknul na číslo smlouvy a suše se zeptal: "a teď se jmenujete jak?"... Odpověděla jsem, on něco naťukal a řekl "Staniž se"... Trochu jsem vykulila oči a zeptala se, jestli je to opravdu všechno. Prej jo. Nic víc nepotřebuje... Radši jsem mu zamávala před nosem i těma dokladama, ale vrťěl hlavou, že to nechce. Ještě jednou klepl do klávesnice, aby si to znovu vyvolal a řekl, jojo je to tam....

A to bylo vše přátelé! Tádydádydá!

Ještě teď jsem v šoku!

1) Kam se poděla byrokracie?

2) Dělal si ze mě srandu?

3) Změnil to u sebe a nebo v celé síti?

O tom možná někdy jindy... Uvidíme....

Žádné komentáře:

Okomentovat