úterý 5. června 2007

Je mi na bli..

Parkanová se nám vybarvila

Tak to si stojí za zmínku, i když už o tom slovo na blogách určitě padlo. Doufám, že mě za to milovníci Ameriky neukamenujou, ale nepříjde vám to kapku moc? Aby ministryně nazpívala písničku pro Bushe... a Vyčítal se přidal..

Myslim, že Bush si za chvíli ani nesedne na pr. , protože se mu tam narve ještě x dalších lidí od nás.

Jupíííí hurá do Ameriky k bohatému strýčkovi!!!

Odkaz na tu šílenou píseň, která ve mě vyvolává pocit na ....

3 komentáře:

  1. Parkanová: Dobrý den, radare Gagarine! Docela výstižný komentář nejen o radarové častušce paní Parkanové:
    http://suta.blog.respekt.cz/c/3714/Parkanova-Dobry-den-radare-Gagarine-ja-netleskam-ti.html

    OdpovědětVymazat
  2. chachá, já tuhle zprávu slyšela kdesi v krámě z rádia- když pak zahráli kus písně, málem jsem si sedla na zadek :-DDD

    hele, ona to fakt myslela vážně?

    OdpovědětVymazat
  3. 2 Rybushka: No máš pravdu, já jí zaslechla taky v rádiu a říkala si, to si dělaji legraci ne? Tak jsem šla propátrat net...

    OdpovědětVymazat