úterý 3. července 2007

Ale je tady krásně....

...

O víkendu jsme jeli na latifundie naší nejmilovanější tchýně a tchána ;-). Jeli jsme jim trochu zpestřit to nudné okopávání mrkve a brambor a taky ukázat, aby viděli, pro koho, že ta čerstvoučká a zdravá zeleninka je... Ano uhodli, pro Vampíra. Byl to docela poho víkend, kde jsem si odpočinula, protože o Vampíra se pořád prali a pomalu mi ho ani nechtěli vrátit. Já vypíchnu jen několik bodů z víkendu:

1) "Kolik chceš uvařit těch brambor pro prcka?"... "stačí jedna nějaká malinkatá, kdyk začíná teprv s příkrmem a má bramboru druhej den"... hmmm tak se uvařily brambory 3...

2) Sousedka, o který se ví, že je tak trochu slepice se přišla podívat na Honzíka a ten začal hystericky brečet.... Přišla tedy po chvíli znovu, třeba se už uklidnil, ale on začal znovu... Jak to dopadlo po třetí nebudu psát, je to zbytečné :-)

3) Tchýnča po tom, co hodila na stůl zelený eso, který jí nepomohlo a musela vzít štych zařvala: "Počkat! Kdo sem hodil to zelený eso? AHÁ!!"

4) Při bavení o vedlejší vesnici Nučnici jsem si vybavila trochu z dějepisu: "Jojo, to nejsou Nučice, to jsou Nučnice tady vedle, protože jsou Ejpovice, Nučice a Zdice, tam se našly vykopávky a je to úplně jinde. Taky tam vyhrabali Věstonickou venuši...." ehmm hmmm...

5) Perla celýho víkendu, podotýkám, že myšlená naprosto vážně, sousedem našich tchánů: "Noo, je to holka z města a tak hezky se o Honzíka stará, jako na vesnici!!!" Za hlavu už se už chytněte sami.

5 komentářů:

  1. Ta jednička je přece klasika ne? Jako moje babička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, máš recht. Ale u manžovy rodiny je to obzvlášť. Tam když řekneš 5x že chceš ! t ř i ! knedlíky, stejně ti jich přistane 5. Přesvědčila jsem se o tom tolikrát....

    OdpovědětVymazat
  3. U mých obou babiček jsi řekla jednou, že chceš 5 knedlíků a rovnou si dostala minimálně 8 :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. hehe mam na to trik. Když chceš třeba 4 knedlíky, tak řekneš, že chceš 2. Sem tam se to povede, že dostaneš, kolik chceš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, tak ono je to všude stejný? já myslela, že tím trpí jen moje matka :-D

    OdpovědětVymazat