pondělí 23. července 2007

Já stále čekám

už se mi o tom i zdá...

Minulé úterý mi z internetového obchodu napsali, že konečně mají všechno co jsem chtěla a že to hodili na poštu a už to ke mě kvačí...

Středa, nechala mě ještě docela chladnou, přeci jen heslo Dnes podáte, zítra dodáme je dost nadnesené.. Ale na procházce jsme brousili na dohled od domu a s penězma v kočáru, co kdyby?

Čtvrtek, kapku mě mrzelo, že musíme dopoledne na kontrolu k doktorce, protože propásnu to božské modré auto a budu mít pak následně ve schránce jen lísteček. Ale oni přece nevozí všechny balíky no ne? Jaké bylo zklamání, když lístek nebyl ani ve schránce a ani jinde..

Pátek, stále nic. Nevydržela jsem a šla na poštu zeptat se, jestli to nezašantročili, přeci jen, je léto a spousta brigádníků všude.... Kdepak ani v databázi nic nebylo..

Sobota, Neděle - no balíky tou dobou nefungují, tak jsem se těšila na pondělí...

Pondělí - bojím se jít podívat do schránky, abych se nezklamala. Auto nevyhlížim a jen trochu čekam, jestli někdo nezazvoní. Pomalu se ale loučím s tím, co bylo v balíku...

Bodejť by se neztratil, když tam jsou krámy za skoro 4 tis. áááchjoooo!

A já se ptám: Komu tim prospějete?

6 komentářů:

  1. Se najde neboj (povzbuzující úsměv)

    OdpovědětVymazat
  2. A za tři týdny zjistíš, že to poslali zpátky. Ať žije pošta ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Proto já radši nakupuju v krámě a nebo v eShopu, kde je možný osobní odběr. To je pravidlo. Takže už byla i vyjímka a naštěstí dobře dopadla ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. No naštěstí je to na dobírku, takže o nic nejde. No jde!...jde o to, že čekam jak ubo až dodavatel přestane mít dovolenou, pak až to přiveze a teď po cca skoro měsíci (datum objednání bylo 27.6.) velký kulový....

    Loar - no kéž by aspoň něco, už jen vůči té paní, která s tim měla taky tolik lítání by to bylo fér.

    pro všechny - ne, nic ve schránce nebylo.

    OdpovědětVymazat
  5. klasika, česká pošta :) držím palce, ať to dobře dopadne...

    OdpovědětVymazat
  6. Jupííí, dneska konečně balík dorazil!! Kupodivu byl v celku ani nebyl rozloženej. Akorát si myslím, že se stal malej omyl, protože to byla použitá krabice už jednou posílaná, takže byl popsanej a asi si spletli ty čísla a místo aby ho poslali k nám, tak si ho nechali u sebe a čekali, až si ho někdo vyzvedne. Ale nakonec to dobře dopadlo.... Ale asi mě to vyléčilo z toho něco si objednávat přes poštu na delší dobu ;-)

    OdpovědětVymazat