pondělí 23. července 2007

Blbost hejbe světem

to jsem se zas předvedla a ještě se napráskám :-) (pardón - *usmívající se smajl* )

Večer - idylka u telky, prcek řve vedle, po chvíli už neřve, usnul... (no dobře Midgi bylo to kapku jinak, ale pro navození atmosféry to je OK ne?) Jdu do kuchyně, nalít si něco k pití když ejhle! zavětřím a co necítím, plyn! Ani mě nenapadlo, kde by se u nás plyn vzal, když máme elektrickej sporák. Rychle rychle vyřešit situaci unikajícího plynu, honem jsem si ROZSVÍTILA, abych na to líp viděla. V tu ránu jsem se chytla za hlavu, co to dělám za blbosti, už jsme mohli letět, být tam toho plynu víc.

Manža se mi smál z gauče a nakonec prozradil, že si jen plnil zapalovač..... Vlastně mi tím zachránil život, kdyby šlo fakt o plyn, tak už si tu ode mne asi nic nepřečtete.

*Smajl chichotající se a popadající se za břicho*

Smajly viz Baníček a spol...

2 komentáře:

  1. No skoro tak to bylo :-) Akorát že ses za tu hlavu chytala až po mém drobném upozornění :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla si ještě zazvonit na zvonek, pro jistotu (rozřehtaný kůň)

    OdpovědětVymazat