pondělí 6. srpna 2007

Hard work

jooo všichni se mi kliděj z cesty...

když uklízim. Manža s Vampírem šli radši ven a kočka se radši taky uklidila.kočka před

Já ale když uklízim, tak uklízim dlouho...

kočka po

10 komentářů:

  1. Ta je hrubá! Má oči jako Ox (smích)

    OdpovědětVymazat
  2. Naše kočka má ale oči žlutý! Nádherně a bez chybičky, takže lituju Ox a nebo je někdo barvoslepý (lišácký úsměv)

    Btw. díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  3. Gleep: Já jsem spíš myslel jako zajímavé, ne stejné barvy (ale uznávám, že to vyznělo asi blbě..)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak ta je úplně stejná, jako moje Chita :D A taky zdrhá před úklidem do bezpečí ;) (nějaký fotky Chity mám na fadeblogu)

    OdpovědětVymazat
  5. sedmišmarjá kolik to máš vlastně těch blogů? Jo a jinak Chita má takovou mohutnější hlavu mi příjde... Ale jinak jsou si podobný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. zatím mám jenom dva :)ale uvažuju o třetím :D je to mor :D

    OdpovědětVymazat
  7. jinak Chitě je teď asi pět let, a zmohutněla teprve nedávno, dlouho byla hodně útlá, měla jenom 2.5 kila... cha, zato teď má už skoro 4 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty brďo! Naše Myš má 4 kila od začátku (ehm od začátku, no prostě vyrostla do 4 kil...), takovou drobulku si nedokážu představit :-D A jinak Myši je 6 let, tak to jsou dost nastejno co? Asi se půjdu podívat na ty špičáky.....

    OdpovědětVymazat
  9. no, Chita byla fakt hubená, ale vet mě uklidnil, že prý čistě černý varianty zvířat bývají takhle drobný :) zato ta druhá, Shazi, je od začátku jako buldozer - má i takový pohyby, na všechno skáče plnou vahou atd. A má skoro 6 kilo :D i když na to nevypadá.

    OdpovědětVymazat