úterý 7. srpna 2007

Bodéél je to bodééél

aneb proč jsem to tu poslední dobou kapku zanedbala?

No poslední dobou jsem nějak vyšťavená a tak nějak na mne všechno dolíhá. Zajímavé je, že jak tak koukám po blogách i tam se sem tam objeví depka a zahloubání.

Takže co se mi tak honí hlavou hezky popořadě:

  • výhled na stromy, starý auta zaměstnanců na parkovišti a kachlíkovanej bazének pro hasiče v areálu jedné nejmenované instituce (hmm k tomu musim dodat ještě ?vůně? linoucí se v areálu ze Sodexho..)
  • draci, ilustrovaní, namalovaní, počítačoví
  • nádraží a lavička na něm a vůbec trasa vlaku na Kolín/Nymburk
  • les u Cukráku a houby co nerostly
  • Letná pod kaštanama a cesta po schodech dolů na nábřeží
  • večeře na balkóně v parnu léta... rajčátka s mozarellou a balsamik. octem a špagety carbonara
  • lampa, co svítí oranžově na nábřeží v Podolí a pohled na řeku; růžové rozednění a bílá káva
  • kozí bobky a kozy na stromech
  • mamky telefonování z práce, jestli jsem si ohřála oběd a já přitom natažený nohy na stole a čučim na telku na MTV
  • bláto u srubu a Lužnice, co teče okolo

Zkrátka a dobře, nějak na mě dolehlo to, že už je to všechno dávno a já (teda asi my) zestárli. A mí rodiče už jsou oba v důchodu a nejsou v práci. A já už se nepoflakuju jen tak, ale mam nějakou zodpovědnost, která už nikdy nezmizí a ještě jí přibude, a pak rodiče jednou zmizí a já budu ten rodič (teda už jsem).... Je to všechno tak pomíjivé.

A závěrem jeden můj citát, co jsem si vymyslela, když mi bylo jednou moc zle. Tak nějak nechci aby padl v zapomnění a možná patří i do těch vzpomínek....

Všechny hradby,
co kdy stavíš,
jsou z písku.
Voda je smyje...
A tobě zbydou jen Tvé ruce!

6 komentářů:

  1. No dovol, já a depka? NIKDY!!!

    OdpovědětVymazat
  2. hehe, tady si někdo myslí, že je pupek světa (přiblble se chichotající smajla). Copak bloguješ jen ty? (vyplazenej jazyk smajla)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jako čteš i něco jiného? (smích)

    OdpovědětVymazat
  4. ...taky mívám občas takový nálady. právě kvůli tomu zvažuju ten třetí blog ;) ale spíš to možná hodím pod jeden a nějak to roztřídím, začíná v tom být pěkný chaos :D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda :) jsem v podobném rozpoložení.

    OdpovědětVymazat
  6. perkeleNojo, ty ses nám teď vrátila z dálek, ale jak hezkejch... Hmmm vůbec se ti nedivim. Taky bych jela.. Chjochjo

    OdpovědětVymazat