úterý 14. srpna 2007

Hmmm nuda

Od tý doby, co jsem si pořídila RSS čtečku, tak jsem si znechutila (no né tak úplně) blogy. Vždycky jsem se na ně musela jít podívat, zadat si je do vyhledávače a průběžně "ručně" kontrolovat, co se na nich děje. Pak jsem si chtěla ušetřit čas a tak jsem si ve wikipéédii přečetla, co že to vlastně je to RSS a pořídila si čtečku....

Teď je to pro mě naprostá nuda. Nemusim nikam chodit, všechno mi to čtečka přinese pod nos a já mam pocit až přílišného ušetřeného času a tim pádem i nudy.

A tak varuju! Vy co vás ještě baví probírat se blogama, nepořizujte si čtečku a už vůbec se nepokoušejte v explorerovi tuhle funkci využít!!!

3 komentáře:

  1. Jojo, stará dobrá divočina (úsměv)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tygře! wraaaauuu (smajl se zuby šelmy)

    OdpovědětVymazat
  3. rss mám už dlouho. počkej, až tam budeš mít tolik blogů, že to nebudeš stíhat číst :D

    OdpovědětVymazat