pondělí 5. února 2007

Tchýně - dietolog

kam se hrabou odborníci...

Tak jsme o víkendu byli zas na návštěvě u tchýně. Jako vždy se naše nejmilejší tchýně ;-) snažila vyhovět jak jen se dá.

Abych uvedla do obrazu, v těhotenství jsem měla cukrovku, a tak jsem nemohla jíst spousty věcí, aby se mi nerozhodil cukr (to nesmíte nic sladkého a co nejmíň věcí z pšeničné mouky, protože tam jsou cukry taky atd.) Tou dobou to začalo. Jakmile jsem přišla s tím, že nesmím cukry, začaly se před náma objevovat štrůdlíky, koláče, houskové knedlíky... sladké nejlépe se supersladkým krémem nebo čokoládou... Pokaždé to ale bylo překvapení, že to vlastně nesmím jíst.

Po porodu, kdy jsem zajásala, že konečně můžu něco sladkého jsme zas přišli na to, že nesmím spoustu jiných věcí kvůli prdíkům co má náš Vampírek. Hm, tak pokračujem s jakousi dietou ale i tak, to přeci nemůže být tolik věcí co jsou "prdivé"???.... Jenže

... zpět k víkendu. K obědu tedy bude spešl bramborový salát s řízkem.... Hmmm trefa do černýho, ani jedno nemůžu (salát = cibule, hrášek; řízky = trojobal - špatný, vajíčko atd...) Ale i to se vyřešilo ke spokojenosti všech stran. Řízek se neobalil a salát se dal stranou a nedaly se do něj prdivé ingredience... No řešení super, ale korunu tomu nasadila naše tchýně větou:

"Hmmm tak to asi tu zelňačku, co bude před těma řízkama, taky nebudeš viď?"..........

1 komentář:

  1. Hm,tvou tchýni musí mít všichni rádi... Ale jsou i horší...

    OdpovědětVymazat