středa 14. února 2007

Poradna

Je to dítě naše? :-O

Tak jsme dnes byli v poradně. Paní doktorka nás viděla po třech týdnech. Byla jsem zvědavá, jestli nás pochválí nebo nám poradí, co děláme špatně. Přeci jen, člověk si pořád není jistý ničím. Ze začátku jsme měli problémy s kojením docela dost velké (nechtěl se přisát, pak se přisál jen s kloboučkem a v určité poloze, pak se zas při učení bez kloboučku přicucnul špatně, takže jsem v jednom kuse měla okousané bradavky a kojení bylo pro mě spíš půlhodina bolesti než "čas lásky a prohlubování kontaktu s miminkem") Nakonec jsme to tak nějak rozjeli a po dvou týdnech přibrali 400 gramů. Což u mě bylo vítězství vzhledem k utrpení, pro paní doktorku jakási hranice... Teď už se Vampírek docela srovnal, nesmíme mu dávat dudlika, aby mě zas neokusoval, ale jinak už mu to jde jedna báseň.

No nic, tak jsem byla zvědavá, vzhledem k tomu, že mi Honzík příjde poslední dobou docela těžkej. Troufla bych si říct, že jsme přibrali po 3 týdnech tak půl kila... ale chtěla se nechat překvapit.

Při položení našeho dítka na váhu jsem šla do kolen... My už máme 5 kilo (za 3 týdny přibral celý kilo)!!! A to nemáme žádné příkrmy, prostě jen mlíčko...

(pro porovnání: já v 7 týdnech věku (jako je Vampír teď) měla 3,90 kg a 5 kilo až ve 4 měsících. Porodní váhu máme s Honzíkem odlišnou o 300 g.

Takže heslo dne zní: pjeeet kiloooo !!!!! :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat