pátek 23. února 2007

Další sousedka

Kam s ní?

A ještě jednou další sousedka.... Achjo, pořád si stěžuju, jak se mnou nechce kamarádit žádná mamina na procházkách, všichni hleděj upřeně do kočáru nebo před sebe a na úsměvy a nakukování do kočáru nereagujou, jenže je tu naše další sousedka... Ta právě naopak, je tak "vtěrkovací", že už chodí na procházky stejně jako my...

Máme na sídlišti takový příjemný okruh v parku, jenže vždycky, když vyjedu, tak se tam s ní potkám. Samozřejmě, když mě vidí, tak se zastavuje a čeká že jí dojdem. Já pak úpěnlivě hledám rozcestí, abych odbočila jinam a vyhnula se jí ještě předtím než se připojí (už jsem potkala pár takovej nešťastlivců z našeho baráku, kteří se jí nezbavili a tak neměli relaxující procházku s pejskem a vypadali dost zdrchaně)... Kdo by taky stál o rozmluvu s ženskou, co je celý dny doma, nikde nepracuje, je rozvedená, 30?ti letýho kluka pořád na krku a jedinou radost jí dělaj procházky, kdy se na někoho známýho nalepí a kecá a kecá a kecá...

Tak už mam na ní tři taktiky, jedna je bohužel chodit jinam, jenže tenhle okruh se mi tak líbí.... druhá je jít ten samý okruh, ale jejím tempem, aby byla stále o půl okruhu před a nebo za mnou, ale ta je moc podezřelá, protože po celém okruhu je vidět, kde se kdo pohybuje a poslední (dneska odzkoušená) je dát si do uší walkmana.... Nojo jenže jak se seznámim s dalšíma maminama, když mam v uších sluchátka?

Mam já to ale trápení....

2 komentáře:

  1. škoda, že jsi asi z druhého konce Prahy, časem bych se třeba přidala i s mimčem :) ale zkus kouknout na emimino nebo na baby-cafe.cz, je tam spousta holek, co budou mít i podobně starý mimča a možná budou i z tvojí části Prahy...

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, ctu vsechny tvy clanky o vampirovi, s tim kojenim jsem se pobavila, obcas se taky probudim a divim se jakto ze je v postylce kdyz pred chvili jsem ho drzela v naruci atp..
    A ted tahle story. O komunikaci mezi ceskejma maminkama jsem si udelala vlastni obrazek kdyz jsem sla prebalovat a kojit v praze do mothercare, v pulce procesu se otevrely dvere a jina maminka chtela vejit a ucinit totez, ale zahledla mne a vycouvala a venku ji slysim rikat \'on tam nekdo je..\' - pritom prostoru tam bylo na 5 neli deset lidi a tady v uk je to misto setkavani a pokecu a mam odtemtud uz par znamych.
    S tou tvoji sousednou je to ulet, to chodi na prochazky sama? Rekni ji proste se si prejes se prochazet sama, natvrdo, je potreba bejt asertivni ;-)

    OdpovědětVymazat