pátek 23. února 2007

Jedovatá sousedka

Dítě, které nebrečí?

Naše milá sousedka, když potkala mamku (teda teď už babičku), tak prý měla jakési řeči o tom, jak je Vampírek roztomilej, ale že nějak brečí, že ho často slýchává.... Nojo v paneláku jsou papírový zdi, ale že by náš kluk nějak obzvlášť hodně řval? Prostě normální mimino. Když mi to mamka říkala, tak jsem nad tim mávla rukou. Proč by byla sousedka taková jedovatá? Copak to dítě za to může, že brečí? To by byla od ní sprosťárna... Až včera, když od nás odcházela návštěva, zrovna jsme narazili na onu sousedku. Ta byla samozřejmě hnedka zvědavá, jak vypadá náš Vampírek, a "ťuťuňuňu pozdrav bámbů.... a já ho často slýchávám, asi má dost hlad ne?"...... Suše jsem odvětila, že ho trápěj prdíky a proto brečí a zabouchla dveře....

Hehe a to babizna netuší, že máme cvičit Vojtovu metodu a já už ten reflexní bod konečně umim najít... Ještě jí čeká pár pernejch dní plnejch breku :-D hachachachacha

 

(Pozn. autora: Vojtova metoda - reflexní cvičení, při kterém se stimuluje jeden bod na těle a to způsobí určitý pohyb svalstva - narovnaj se ručičky, skrčej nožičky atd. Jenže to se dítěti samozřejmě nelíbí, protože by si rádo hejbalo se svýma končetinama samo a né přes nějakej bod a tak u toho cvičení řve jak tur.... muhehehehehe)

Žádné komentáře:

Okomentovat