čtvrtek 22. března 2007

Expert na káko II.

....

Začátek byl klasický jako vždy (viz článek Expert na káko - bod 4). Ale když se Honzík po kroucení u prsu a pokadění si zádíček na mě velice vážně podíval a řekl „bleee!" začala jsem se smát jako nikdy. No a tím jsem to měla sečtené... Káko bylo v tu ránu nejen na Honzíkových zádíčkách, ale i na mých kalhotech a vůbec nevím, jak se mu podařilo, že jsem od káka měla i loket a Honzík obě patičky ale i prstíky na nohou, samozřejmě na přebalovací podložce káko nesmělo chybět taky. Takhle zašpinění jsme zůstali v poloze „na srdíčku" na odkrkávání (prostě poloha bříško na bříško) a já začala přemýšlet, jak odklidit tu pohromu, abysme se nezapatlali ještě víc. No to už tady radši popisovat nebudu, ale musim se pochválit, že tričko na zádech z toho všeho utrpělo nejmenší úhony.

Zkrátka a dobře, jak končil první článek, Honzík je vynalézavé dítě a kouskům s kákem ještě zdaleka není konec....

Žádné komentáře:

Okomentovat