čtvrtek 15. března 2007

Expert na káko

Co vám budu povídat, obyčejná mamina, co se raduje nad každym hov..

Jak jsme se zlepšovali v kurióznosti káka:

1) začlo to pokaděnim několika plín za sebou (vždycky při výměně za čistou pokračoval v nadílce),

2) pokračovalo to kaděnim na mou ruku (při utírání zadečku se Honzík přesně trefil do mé dlaně, ve které jsem držela vlhčák. Řeknu vám, nevíte, co v tu chvíli udělat. Držet dál a nebo uhnout a všechno vylít mimo???).

3) Jako další kousek začal Honzík kadit né po kojení, ale při kojení (okusoval mi prsa, jak se snažil tlačit, rudnul a kroutil se u toho jak housenka).

4) Tento kousek byl vylepšen pokaněním jeho zádíček. (Nejlépe při přendavání z prsu na prs, aby se mu to ještě víc rozmázlo po zádech, když ho musim podebrat za zadek. To nás taky naučilo držení „tygříka". Dítko se totiž nedá pořádně vysvléknout, aniž by si pomazalo celá záda (většina bodíček se přetahuje přes hlavu) a tak nezbývá nic jiného než ho vzít pod vodovod a celé opláchnout. No aspoň si v té poloze i odkrkne. Rozumějte, normální odkrkávání s poplácáváním zadečku je v tomto případě naprosto mimo mísu.)

5) Vrchol všeho byl dnešní den. Honzík se po kroucení u prsu pokadil, úspěšně i na bodíčko na zádech a i když jsem byla připravená s plínou, aby si to nerozpatlal víc, podařilo se mu zadělat moje kalhoty a gauč, na kterém jsme seděli. Pokadil mě takovým způsobem, že to vypadalo, že jsem to nevydržela a káko naložila do svých kalhot sama. Hmmm takže budu muset v tašce nosit nejen věci na převlek pro Honzíka...

Opravdu se začínam bát, co vymyslí za svoje další kouzlo s kákem....

1 komentář: