čtvrtek 2. dubna 2009

Troška chlubení..

není nad to se umět pochlubit

Vampír hodně rád kouká do časopisů na obrázky. Depak jeho knížky, musej to bejt ty "pravý" dospělácký knížky, teda my mu podstrkujem časopisy a on jim říká knížky :-) Vampírova fantazie se začíná rozvíjet, jak je vidět, a tak jsme dlouho nečekali na první přirovnání. Náš děda je prý v televizi... Cože? Nevěnovala jsem tomu moc pozornosti, zrovna šly zprávy, asi tam něco zahlídl... odtakala jsem a hotovo.. Jenže pak byl v programu komentátor zpráv (jakýsi rozhovor s ním) a Vampír na něj ukázal a děda! děda! Ahá! Docvaklo mi v tu chvíli, komentátor je malinko podobnej našemu dědovi, ale to by dědovi muselo být o takových 20 let míň... Tak jsem přišla na to, že fantazie už funguje. A proč to píšu?

V programu na tenhle týden jsem totiž na titulní straně JÁ!!!!! Ptáte se kdo? No přece Jennifer Aniston! ;-)

8 komentářů:

  1. Ty joooo a co Brad? Vídáte se ještě?

    OdpovědětVymazat
  2. Abu,no to víš, on mě už moc nezajímá..... teď mam políčeno na někoho mladšího :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu říkám lichotka,Vampír je šikovnej kluk, roste v gentlemana :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja se nak asi spletla,jen jsem si prisla postezovat u Gleep, ze mi zdechly 3 dracata, a poprosit o pomoc s klubanim novych vajicek, ale Jennifer Aniston mi asi s klubanim nepomuze, tak co ted? Pomoooc! Vratte Gleep! ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ti taky políčím :-) Tos nemohla říct že Brada máš doma? :-P

    OdpovědětVymazat
  6. Midge,proč nevystupuješ pod svým pravým jménem Brade? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, bylas odhalena! :D...tak to pořádně vyžehli! a pozdravuj Breda nebo Midge?

    OdpovědětVymazat
  8. Hihi, neber si to osobně, ale Vampír má opravdu véééélikou fantazii :-D Tak trošku závidím ;)

    OdpovědětVymazat