úterý 31. března 2009

To je materiál - 2. část

No mam já tohle zapotřebí?..... Nebojte, tak nasr. jsem nebyla, pak už jsem se nad tim jen bavila, můj život na nich přeci nevisí :-)

From: Gleep
No sláva! Díky moc , vidíš, rez. program to zachránil!!
........btw. Podívej, když se na něco zeptam, tak očekávam odpověď na to, na co se zeptam, i kdyby to mělo být blbý "nevíme", nic jsem nenašla, ale odpovědi typu "máš pamatováka mamino"... co to jako má bejt? Takže mě to kapku vytočilo, protože já u počítače nemůžu vysedávat půl dne a čekat na nějakou odpověď. Mam tady přesně vymezený časy, protože v jinou dobu mě tu buď otravuje Vampír a nebo se musim věnovat domácnosti, abysme tu nežili v odpadcích a neumřeli hlady... tak asi tak... howgh.

From: pani šéfová
Já jsem se po 5ti dnech taky vrátila a mám tu spoustu mailů, takže jsem se fakt nechtěla hrabat někde v rez. programu, prže mi to připadá zbytečný.... Stejně si to nikde nebudou ověřovat. Potvrdila jsem ti, že si pamatuješ správně a to ti přece musí stačit. Okecat už to pak umíš, nebo ne? Stejně jí nebudeš psát detaily daný rezervace. Takže tak. Ale to už je teď jedno.

From: Gleep
Ano, o detailech jí psát nebudu, ale to jak ta grupa byla velká, jestli to bylo umrněnejch 20 lidiček nebo 100vková obr grupa jí psát samozřejmě budu, protože co jinýho jí tam asi mam na tom vychvalovat. Chápu, že toho máš moc, tak právě proto sis mohla tohle všechno ušetřit a mě taky... Někdo tady říkal, že jestli budem potřebovat pomoc, bude nám pomáhat, tohle, že mě každej dotaz, na kterej se zeptam odpálkuješ mi nepříjde jako obrovská pomoc... aby to nebyly jen velký slova což?.... a už toho necháme nebo se fakt naseru a vymažu tady veškerou práci, co jsem udělala a děte se klouzat...

From: pani šéfová
Co to plácáš?? Neodpálkovávám tě (ukaž mi jedinou odpověď), jestli ti něco přeletělo přes nos, tak si to nech u sebe.... A jestli se na to chceš vyprdnout kvůli nějaký kravině, tak to řekni rovnou! Nemám čas se zabývat takovou ptákovinou. Potřebujeme výsledky.


From: Gleep
no neodpálkováváš, pokud se pak neozvu podruhý potřetí konečně z tebe dostanu odpověď... uklidni se a přečti si tuhle naprosto zbytečnou konverzaci od začátku... to je právě ten příklad odpálkovávání.... zeptam se na počet dostanu odpověď ano pamatuješ si dobře...to znamená jako jaký číslo?????? a už fakt dost... výsledků určitě nedosáhneš nasíránim lidí

From: pani šéfová
Víš, co, buď profesionál a nedělej dusno kvůli píčovinám, s prominutím. Hotovo. Nazdar

From: Gleep
jenže na těch "píčovinách" stojí zrovna to, jak přesvědčit hotel, aby si vzal smlouvu, která s prominutim žádný supr čupr výhody zas tak nepřináší
a která ti má zachránit nějakej tvůj vzdušnej zámek... jestli jsi to ještě nepochopila, tak propagování firmy nestojí na tom, vymýšlet si bláboly, ale nafouknout pravdu, aby se ti ty bláboly pak nerozpadly jako domeček z karet. Asi bys taky potřebovala nějaký školení o profesionálním přístupu.... timhle přístupem fakt svoje pracovníky nenamotivuješ.

From: pani šéfová
Víš co, nechme toho, jsi zřejmě nasraná nebo co a já na to nemám náladu. Poučuj si někoho jinýho...

From: Gleep
no comment....

2 komentáře:

  1. Sou ty nase sefove alepekne semetriky, co? Na me treba ta moje vcera vecer pred koncem sichty znicehonic vybafla - \"Jo,a zkontroluj vodu \'in the cooler\'\". Jak by nemohla rict \'in the beer fridge. Tak mi napred vubec nedoslo o co ji jde. On ji opravar vymenil naky cerpadlo, ci kyho vyra, v lednici - komore, a nak to nedodelal, takze tam kape voda a sefova ji chyta do kastliku z PVC a chtela, at se kouknu, zda nebude pretykat. Pritom po mne chce, at mluvim tak, aby tomu ona rozumela, coz se snazim. A ona, co by se na tom mela znat, mi klidne rekne, treba at ji podam kvedlacku, kdyz chce nabiracku, a pak se divi, ze ji cpu to, co mluvi, a ne to, co mysli. ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáme to jednoduché. Vymýšlej blbiny a honěj si ego, nebo co jako tim myslej...

    Chjo chjo.... Ale u mě holčina narazila, já jsem v podstatě \"inventář firmy\" :-D a ona proti mě žabák, takže určitě šoupat nohama nebudu. Hlavně, mě opravdu o nic nejde, oni přišli za mnou, že chtěj vytáhnout z problému, já je neprosila. Navíc, kdo by se tam chtěl vracet, když tam panuje takováhle atmosféra?... Z ostatních se stali přitakávači, aby měli klid.. No hrůza...

    OdpovědětVymazat