úterý 31. března 2009

To je materiál!

prosim a tam se mam vrátit po mateřský? Ani mě nehne....


Výcuc z dnešní emailové konverzace... A tak je to se všim... Můj elán do práce mě za poslední dny opustil naprosto...

From: Gleep (reakce na klientův email)
To: pani šéfová
nějak vůbec netušim, jak to vypadá s poptávkama na Prdelákov a co jí mam napsat? a co tim jako myslí nakontaktovat na firemní klientelu?
Poradíš mi, prosím?

From: pani šéfová - Ta je blbá. Ty poptávky samo nic moc, ale je to o tom, že jsme tam neměli nabídku (tak bych jí to specifikovala). Navíc podle našeho názoru se teď více začne cestovat po ČR, takže očekáváme nárůst mimopražských regionů. Firemní klientela by samo mohla být i možná, neb v současné době přes nás objednávají i cesťák a vrací se. Vše je ale o nabídce, ceně a servisu. Tak nějak.

From: Gleep - mě napadla ta zakázka, co byla kdysi přesně do Prdelákova... to byl tušim pan xoun? Nemůžeš se malinko naťuknout nejvyššího, co si o tom vybavuje, on to tam v podstatě celý zařizoval, aspoň jak velká grupa to byla... zkusila bych něco vycucat z prstu....
jinak zkusim nějaký takovýhle kidy... no tohle je zrovna jeden z případů těch blbů z venkova


From: pani šéfová - Zkusím, až ho uvidím.... A pak dám vědět.

From: pani šéfová - Tak prý ano. Máš pamatováka, mamino

From: Gleep - no, jenže tahle informace je mi naprosto k hov....

From: pani šéfová - Prý nějaká skupka s běžci (někde prej se účastnili nějakýho běhu), to neřeš.... Prostě máš fakt, že i na Prdelákov směřovala nějaká skupka.

From: Gleep - jo, jenže mě by zajímalo, jestli si nepamatuje přibližně kolik jich zhruba bylo, abych mohla nadouvat, copak sis nečetla na co jsem se ptala?

From: pani šéfová - Neví vůbec. To si nepamatuješ, že nejvyšší si nic nepamatuje. Prej jste ale obsadili 1 a půl hotelu – to je možná závažnější info, i když nevím, o jaký hotely se jednalo.

From: Gleep - no aspoň něco.... nějaký hotely si snad pamatuju (jak je tu mam v seznamu, něco málo se mi vybavuje) tim už se řídit můžu, ale to to mam tahat jak z chlupatý deky???

From: pani šéfová - V rez. programu je 60 studentů a hotel prej nakonec to byl jinej než je v programu (nějakej hotel). Prosím??

Dál jsem zatim neměla sílu napsat....

 

1 komentář:

  1. Tý brďo, ono to má ještě dohru... počkejte si na pokračování ;-) Ať žijou extrémy....

    OdpovědětVymazat