středa 8. dubna 2009

2. těhotenství - Výhra nebo prohra

aneb trochu deprese od náladové těhule

Na Sluníčko jsme se moc těšili. I teď se těšíme. Pomalu si představuju náš režim, přecejn už vím do čeho (no nevím úplně) jdeme, tak to jde líp...

Ale, Vampír nebo manža odněkud přitáhne rýmu/kašel/virózu, do dvou dnů to chytím já. Zatím vždycky. Zatímco oni dva se s tím potýkají 2-3 dny, já 14 dnů díky tomu, že nemůžu žádné léky. Třeba teď, už 14 dnů se potýkám zrovna s rýmou, Vampír jí pro změnu přinesl znovu teď z víkendu, kde na něj prskal bráchanec, takže začíná nanovo, zatímco já se z toho ještě nevyhrabala... Navíc se mi do toho MUSELY ozvat zuby osmičky, takže poslední 3 dny byly pro mne peklem. Těď už zuby přestávaj a já zjišťuju, že se mi z té rýmy snad stal zánět dutin nebo co, protože hlava bolí nepředstavitelně dál.. Snad kdybych si jí uřízla, bude bolest menší...

Navíc se mi objevil atop. ekzém na rukách, samozřejmě na prstech, abych byla ještě víc omezená v čemkoliv co dělám... Tak dál, dál se mi ještě víc zhoršila alergie na psy co mám, takže každá návštěva u tchýnči je pro mne peklem. Bohužel se jim nemůžu vyhýbat, protože finišujeme domeček, takže tam prostě musíme přespávat, dokud si kutloch nebudem moct udělat ve svojem. Navíc, s přibývajícím pupkem jsou záchvaty astmatu pro mne skoro smrt... O povolených svěračích radši asi pomlčím...

Další, nestačím Vampírovi. Jsem rychle utahaná, nemůžu ho pořádně (hehe no ani se mi už moc nechce, je dost těžkej) nosit, ale ani pořádně poponýst. Dobíhání na dopravní prostředky už je pasé daleko dřív než v prvním těhu.

Cítím se celkově šíleně utahaná a slabá. Myslím, že třetí těhu už bych asi nepřežila... Nevěřili byste, jak já se těším na porod!!!! A to mam před sebou ještě polovinu těhotentství...

 

7 komentářů:

  1. Tak sis postěžovala...už je to pryč....fuuuuu.....a teď už zase pohodička....sluníčko...úsměvy....a nemyslet na stesky...jen na to hezké....Ono je to pro tělo záhul...takže všechny potíže se zdvojnásobí a všechno klidné se rozjede...A ten čas do porodu rychle uteče. Jak to říká ten klučina...TO BUDE DOBRÝ.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby mě nebolela tak ukrutně ta hlava, tak bych si možná i zpívala :-).. Vampír mi šel včera s babí do lékárny a prej nahlásil asi 3 sousedkám, že jde koupit lék mámě! a v lékárně to taky hezky řekl lékárnici... Takže už to všichni ví ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. No právě Vampír Ti přece musí na tvář vyloudit úsměv...je hrozně šikovný...A ty taky....Myslím na vás:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vampír je fakt zlatíčko. Ohromně se snaží, ale to teda fakt... Když mě vidí, jak je mi zle, přinesl mi všechny \"léky\" co mi koupili s babí.. Co na tom, že je to kloktadlo na zuby, prej \"všechny léky\", \"bude epší\" a \"mauá mauá\"

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem odpoledne proseděla po doktorech, ještě že babí hlídala... v pátek si jdu pro výsledky na ORL a držte palce, ať mi nedělá punkce :-( Asi to nepřežiju....

    OdpovědětVymazat
  6. tak co, jak to dopadlo? myslím na tebe, sama si zatím neumím představit, že bych byla těhu s May...

    OdpovědětVymazat
  7. Sedmi,Zrovna jsem si schrupla s Vampírkem po o. ;-) Namíchané kapičky od dr. na ORL zabraly nádherně, i když nevydrží působit tak dlouho jako ty obyč (snad mi ty obyč. kapky Sluníčko promine ;-)) Ale jsou o hodně víc \"přátelské\", vůbec mě nic nepálí a hlava přestává bolet. Škoda, že v lékárně mi včera řekli, že budou hotové až dnes dopol. mohla jsem mít i klidnou noc :-/... Zítra jdu na ty výsledky, ale myslím, že punkce nebudou, kapičky to snad zachrání (ťuk ťuk)... Jinak Vampír ještě spí a trochu bublá, až se vzbudí dostane Hedelix na kašel a stříknem do nosu Vincentku/kapičky, to se uvidí a snad se zmátoží. Ten to zvládá docela v poho. Prostě jen takové to prskající dítě, akorát trochu víc unavený :-) Jinak je to samozřejmě záhul a po-čt vydatně pomáhala babí s dědou. Bez nich bych to asi nezvládla. No zas kdyby jich nebylo, tak jsem na to ORL vyrazila možná dřív :-D To nikdy nevíte.... Jsem zvědavá co budu dělat, až se odstěhujem z jejich dosahu.

    OdpovědětVymazat