úterý 13. října 2009

Vylepšení nápadu

Ano ano, jednou už to tu bylo, ale tentokrát vylepšeně...

První Vampírův nápad byl ten, že se bude ráchat v umyvadle. Z toho vzniklo pomáhání viz.: A do toho všeho

Nyní byl nápad vylepšen...

Do umyvadla si naskládal všechny jeho misky (takové ty různě barevné co se skládají do sebe od největší po nejmenší). To že bude jezero, jsem už čekala, ale tentokrát to pro mě byla zanedbatelná věc oproti chvíli klidu na nakojení Sluníčka. Ovšem neuvědomila jsem si, že se nemůžu hýbat a musím sedět, takže jsem pak už jen útrpně koukala na to, co se dělo...

Po chvíli ráchání se Vampír počůral do toho jezírka :-( (ano od té doby co je na světě Sluníček to opravdu není jednoduché, Vampír se nám vrátil o pár měsíců zpět, ale jen základníma potřebama, mluvení, odmlouvání a vedení rozumů mu jde jedna báseň pořád dál. Proto je hodně složité přepnout se na to, jak jsem se k němu chovala před několika měsíci a vzniká tím hodně nedorozumění, protože já na něj naléhám, že to uměl a musí umět i dál a on to odmítá... no naléhám, hezky řečeno, já na něj sem tam i řvu :-(... ale teď jsme se už domluvili, že si budem pomáhat navzájem a já se už nerozčiluju.. jednak na to už nemam a jednak si tím cvičím asertivitu... no někdy to ve mě bublá hodně. Zajímavý poznatek je taky ten, že Vampír, kterej byl vždycky jak myška, musí teď se vším třískat, mlátit a dělat kravál, aby se Sluníček jó nevyspal... chjo chjo.... ale teď už zas zpět k té koupeli). Protože už jsme byli domluvení, co dělat v takovou chvíli, začal se vztekat u slíkání ponožek, naštěstí to ale nevyvrcholilo v hysterickou scénu, jak bylo zvykem v minulých dnech. Pouze zatancoval v jezírku a povedeně ho rozšířil o další půl metr ;-) Dočůral se do nočníku za mojeho povzbuzování z obýváku ze sedačky s přicuclým Sluníčkem, a když to dokonal, tak protože měl ze všeho docela dobrý pocit, že to zvládl, mi do obýváku přinesl "třešničkovej čajček" v misce, co měla ze spodu dírku, takže všechna voda cestou kapala na podlahu. Díky bohu po přestěhování jsme si už nepořizovali koberce ;-)... Při mém zhrození, ať to aspoň položí na stůl (chtěla jsem zachránit aspoň půlku obýváku od nuceného vytírání) se otočil směrem ke stolu a při mém nádechu ať dá pozor, samozřejmě v louži uklouzl, řádně se vyválel a mokrou cestičku pak úspěšně dokonal až ke mě ke gauči, už né s mističkou, teď to byly jeho ťapičky... Ale i to bylo bez velké scény. Po chvíli jsem šla uklízet. Vampír se snažil po sobě mističky uklidit, naskládal je na kraj umyvadla a vypustil z něj vodu. Ale v mističkách byla voda, která kapala a kapala a kapala a tak zajistila, že jezírko v koupelně se stále rozšiřovalo. Ale co mističky! jak on fikaně uklidil ten hadřík, který tam taky měl! Připlácl ho na skříňku, kde hadřík (takovej ten napůl houbička) hezky držel... Bodejď by nedržel, když byl řádně nasáknutý, mami! Suchej by tam přece nedržel!

Tak tolik k vysvětlení, proč zrovna nemám moc čas na svůj blog... Jinak ve čtečce se mi to taky hromadí, tak prosim vás! Pište jen důležité věci a zkuste to kumulovat do jednoho článku, ať nemam zacpanou čtečku ;-)))) Díky moc!

Vampír je dnes u babičky a tak já jdu co?.... uklidit a připravit baráček na jeho další nápady...

2 komentáře:

  1. Jejda, Gleep, drž se. To období je hodně náročné... Ještě si to dobře pamatuju (lehce to přetrvává stále). Hlavně co nejpevnější nervy přeji a hodně hlídání od babiček! Ať se ty nervy mohou regenerovat...

    OdpovědětVymazat
  2. ty se teda opravdu nenudíš :D

    OdpovědětVymazat