pátek 16. října 2009

Počasí mě donutilo!

Dlouhodobě plánovaná probírka skříně se kupodivu posunula na TEĎ ;-)

Áno, áno, počasí mě donutilo konečně vyměnit letní šatník za zimní. Ani né tak ten můj, jako ten Vampírův. Docela nám to ve skříni prořídlo, protože to, do čeho se vešel loni je letos malé apod.

A víte jaké z toho plyne ponaučení?

Nekupujte dítěti věci na zimu záměrně o hodně větší, aby to vydrželo do zimy další. Ono to sice na dýlku je, ale na šířku už ne. Přecejen dítě zmohutní a když odhadnete, tak jako já ;-), jak bude dítě za rok velké, sice se trefíte, ale v životě by vás nenapadlo, že poroste i do šířky. Takže sumasumárům, loni se v tom chůdě topil a letos to na něm praská, délka je tip ťop, ale stejně musim koupit nové. No aspoň nemusim už o tolik větší, když vim, že je to zbytečný... ;-)

 

 

2 komentáře:

  1. :D a teď to vysvětli babičkám...

    OdpovědětVymazat
  2. no, o víkendu mám taky v plánu dohledat kombinézy - tak jsem teda vážně zvědavá...

    OdpovědětVymazat