čtvrtek 30. července 2009

Místní tamtam

jak vystřižené z nějaké komedie

Ocitla jsem se zrovna u branky (přijeli jsme z nákupu), když tchán ještě se dvěma sousedy řešili smečku cca 5ti psů, co tu volně pobíhají, patří a utíkají, jak jinak, dvoum místním pobudům a ožungrům, kteří nemají pořádný plot a bohužel napadli tchánova psa a prý snad i nějakou babču s děckem :-( :-(....

Řešíme, řešíme, já teda spíš poslouchám a přitakám a když se hlouček postupně rozchází při příjezdu obecní policie a já odcházím od branky, co mě nenapadlo?

.... Vzala jsem si koště a šla si zamést chodníček okolo domečku....

Scéna jak vystřižená z nějakého filmu, kde bysme se nasmáli.... akorát už mi chyběl ten šátek na hlavě, okukování a nenápadné přibližování se při zametání k centru dění. ;-)

 

5 komentářů:

  1. ... a vyřešili tu smečku, než ses stačila dozametat blíž? ,-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že už ses dobře \"aklimatizovala\" :-)))
    Teď mám v hlavě vzpomínku na Slunce, seno, jahody - jak se mi tam sakra dostala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :D....Gleep...a jak to dopadlo? ....se směju nahlas...

    OdpovědětVymazat
  4. No jak to dopadlo nevím, protože při tom zametání jsem si uvědomila co dělám a jak to asi vypadá, tak jsem se šla uklidit za roh.. Ale příště! příště už to dozametám :-D :-D a pořídím si zpětné zrcátko do okna ;-).....

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, ono to chce beztak dlouhodobý trénink :-)))

    OdpovědětVymazat