úterý 27. ledna 2009

Ukradený drak ;-)

Tak a už mam taky jednoho!

Tak jsem se zas jednou toulala po blogách ... díky Leno ;-).... a narazila na další zajímavou virtual petku....

Po zběžném přečtení podmínek jsem hned jedno vejce ukradla a teď, aby rostlo, je potřeba na něj klikat. Tak prosím moje návštěvníky, vedle naší "kočky vzhůru nohama" tady napravo, klikněte na to malé roztomilé ;-) vejce, aby se brzo vylíhl drak. Uvidíme, jak to půjde dál a jestli z něj udělám dobrého draka.

Děkuji!!!!!!!!!

5 komentářů:

  1. jé, já chci taky :D tak ať se klube :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi. Nemáš zač. Doufám, že se ti vyklube (to moje dráče pořád ve vajíčku) :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, už je po něm, málo jsme klikali ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mame ode dneskadraci vajicko. Deti to chtely zkusit, ale koukam, ze jdeme do rizika... ;o)

    OdpovědětVymazat