středa 28. ledna 2009

nový adrenalinový sport

tento příspěvek se týká spíš kočičích fajnšmekrů ;-)

Ráno to s Vampírovou snídaní nikdy nebyla velká sláva, ale Myš si hodně dobře zmapovala okamžiky, kdy jsme u stolu a okamžiky, kdy tam zůstane Vampírova opuštěná snídaně. Bohužel pro mě, jsem to zaregistrovala až když se s kočičího pokusu stala skoro tradice ba co víc, když už měla svůj vypilovaný styl alá ležérní ležící kočka na topení a snídaně nikde.

Začalo to tak, když byl Vampírovi rok a půl? Já si vždycky myslela, že prostě pobíhá kolem a sem tam si ze snídaně uďobne. Že je ještě malý a nešikovný a sem tam mu prostě ta houstička spadne na zem... No a pak jsem jednoho dne přistihla tu "línou vyhřívající se kočku na topení" jak sedí na stole a vybírá ty lepší kousky -čti velice pečlivě odděluje šunku od rohlíku-. Dostala vejlup a tim to zhaslo. Zas jsem tomu nevěnovala pozornost. Až když jsem jí přistihla už po několikáté. Pak už to v mé hlavě docvaklo a já zjistila, že ona na to vyloženě každé ráno čeká. Začala jsem teda uklízet Vampírovu snídani na kuchyňskou linku, kam (ťuk ťuk) nikdy nevyskočila a snad si myslí, že to ani nejde. Jenže pak začalo to samé s Vampírovým mlíkem... Když se mi kočka podruhé poblila a bylo evidentní, že je to z mlíka, došla mi i tahle tragédie. No a teď? Teď ona piluje svůj styl lépe a lépe, tzn. že i minutka, kdy odběhnem do jiné místnosti jí stačí k tomu, aby rychle dokonala svoje dílo. Samozřejmě je za to řádně trestána a Vampír nabádán, aby si dával pozor na svoje jídlo a já v duchu si nadávám, že ZASE! jsem zapomněla!

A závěrem? Zajímaly by mne vaše zkušenosti, jestli i ti vaši miláčkové jsou tak hroooozně vypočítaví a jak proti tomu bojujete?

4 komentáře:

  1. díky za varování :P u nás kočka, která se odváží krást jídlo ze stolu (když není nikdo v dohledu), jí jenom maso. Ta druhá se k něčemu takovému nesnižuje. To já jdu za ní a dávám jí taky kousek šunky až pod nos, aby to bylo fér :D

    OdpovědětVymazat
  2. no problém je v tom, že já jí taky podstrojuju a taky dostává šunčičku až pod nos :-D Ale asi to není ono ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Náš kočičák zatím vyžírá lepší kousky jen z psí misky. Pravda je, že nakojit mu nedovolím (a zatím nic jiného nepraktikujeme) a když mu dám moje mlíko ze sběrače, tak se ofrňuje, že je málo tučné, že chce smetánku!! :-) Jinak nám ale často ožere cokoli, co necháme na lince (samozřejmě ho u toho nevidíme, ale ty ohlodaný kuřata a řízky jsou jasný :-) Jako kotě ožíral rohlíky, ale jen za předpokladu, že byly v igelitovým sáčku a v kabelce připravené do práce. Jinak se jich netknul.

    OdpovědětVymazat
  4. Chachá, kočky jsou mazaný ;) já jsem si leta myselal, že ten můj hajzlík na linku nechodí - než jsem si pořídila černou sporákovou desku a jednou jí zapomněla otřít od prachu - ty kočičí stopy nešlo přehlídnout :-D

    aneb - zatímco my si myslíme, že kočce dáváme příkaz \"to nesmíš dělat\", kočka si je jistá, že příkaz zní \" to nesmíš dělat, když tě vidíme\"

    OdpovědětVymazat