čtvrtek 25. října 2007

Prd kamarádi, smečka je to!

Tohle by správně mělo být jak v rubrice Myší historky tak v rubrice Vampír, ale jak to zakoulet nevím, tak je to v kecech.. Už jen proto jak jsem nakecala tenhle perex... kecy kecy plác!

Tak jsem si říkala, že Vampír má naší kočičku rád! Jak se k ní hezky lísá a mazlí! A ona jeho taky má ráda, taky se k němu lísá a mazlí. Jinak mam pocit, že naše kočka jen spí a čumí a nic nedělá a ejhle!

Vampír se naučil kousat děti do tváří a pusy dává zásadně kousavé.... nedělá tohle i naše Myš?

Vampír tůhle chodil se židličkou u babí, nějak to špatně odhadl a začal padat na záda (né na zadek, ale záda) a co se nestalo, babí má ještě teď vykulený oči, on se ve vzduchu otočil a dopadl na všechny čtyři.... nedělá tohle i naše Myš?

Vampír leze pořád Myši do žrádla. Tůhle jsem ho odtamtud zas páčila heverem a šel za trest do ohrádky a za chvíli koukám, co tam tak žižlá? A on si vejlupek schoval jednu granuli do ruky a když byl v klidu v ohradě, šup s ní do pusy a snědl jí... Vypáčila jsem z pusy už jen takovej větší drobek.... Tady se snad ani nebudu ptát jestli tohle dělá naše Myš.

Poslední kapka je ta, Vampír nedojedl jogurt, tak jsem ho chtěla nechat naší Myši (královské dělení) a nějak jsem zapomněla. Když jsme pak odpoledne přišli z prochajdy, nějak mě nenapadlo ptát se, kam ten jogurt ze stolu zmizel? Začala jsem Vampírovi připravovat sváču a co nevidím, Vampír s kočkou pod stolem a oba mlaskaj! Co to tam vyváděj? Vytáhla jsem Vampíra za nohy pod stolu (kočka utekla sama) a koukám, zapatlaný ruce i tváře od jogurtu a mlaská, kouknu na kočku, ta sedí, čistí si kožíšek a pomlaskává.

A já myslela, že naše Myš je jen taková líná kočička, co pořád někde leží a nebo sedí a kouká. A ona mi zatim vychovává dítě.

Prd kamarádi, smečka je to!!

 

myą+vampír

2 komentáře:

  1. Loví Myš myši? Aby se to Vampír nechtěl taky naučit ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naštěstí ne, ale loví mouchy a pavouky.... no bleee!

    OdpovědětVymazat