pátek 19. října 2007

Hladomor na vás!

aneb a já myslela, že jde o gynekologickou ordinaci?

Tak jsem si šla pro prášky na gyndu (to víte, Verunku sice plánujeme, ale né tak brzy ;-)) a slečna přede mnou se ptala, jak je to s jaterními testy. Sestřička na to: " To víte, děláme je každý den, kromě pátku, ráno, přijďte na lačno... No ale protože je hodně lidí, děláme je taky ještě po poledni, jako další dávku. Takže můžete přijít klidně i odpoledne, když vydržíte na lačno!"

Tak já vám nevim, ale to je na mě docela dlouhá doba bez jídla.

2 komentáře:

  1. Není. Moje nová kolegyně to ještě před týdnem praktikovala až do večeřa. Teď si to ale vynahrazuje a cpe se celý den brambůrkama.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš jednu kolegyni lepší než druhou ;-) Proč ty nemáš někdy nějakou \"normální\" kolegyni? :-D

    OdpovědětVymazat