pondělí 9. února 2009

Tak asi už mam zas práci

bojim bojim, ale musim :-)

Tak mi dnes zazvonil telefon a tam můj bývalý šéf. Ajéje, to bude zas něco chtít ;-) asi záskok nebo tak... A on, že má práci. Uf, je to zrovna TA práce, které jsem se roky vyhýbala... agitace a shánění nových klientů.... no ale jsem už doma fakt dlouho. Naznačila jsem, že nevím jak to dopadne, že na tuhle práci zrovna asi moc nejsem ta nejvhodnější (hmmm a už taky trochu líná co?), ale asi mě fakt potřebujou, protože se mi jal zvedat sebevědomí. Dozvěděla jsem se, že v tom nebudu sama, jde? (no ještě jí nevolal, ale jak jí znám, tak to taky veme) do toho ještě jedna moje kolegyně, se kterou se dobře znám, tak jsem trochu uklidněná, budu z ní ždímat moudra.

Klepou se mi kolena a nemůžu si přitom dát panáka (Proč si nemůžu dát panáka? No o tom zas příště...), tak to ventiluju tady, snad se trochu zklidním. Přecijen skoro 3 roky z práce (záskoky se nepočítají, tam člověk nemá skoro žádnou zodpovědnost ;-))).

 

UFFFFFFFFFFFFFF

3 komentáře:

  1. počkej a jak je to s tím panákem? že by to nebylo v té práci na tak dlouho? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. SedmiNo jistě, už to tady Gleep před nedávnem myslím nakousla.(jakože přebalovat dva prcky :D ) Ale taky jsem nechtěla hned být za zvídavou :D :D Však ono se to provalí :D

    OdpovědětVymazat