středa 20. srpna 2008

Delfínka musíš dát na třicet! No!

Aneb, jak jsem si otestovala heslo vždy připraven!

Tak si tak chrupkám a slyším podivnej šramot. V polospánku se nahnu přes postel a zasyčím na kočku, aby přestala, že je ještě noc, tak ať kouká spát... Ale ono mi káplo na hlavu?... Zatmělo se mi před očima. Tak se jim to zas povedlo (už po třetí!). Ale kdyk střecha má být opravená! (pozn. autora: ono se jim to nepovedlo, tak to všechno strhli a začali nanovo, jenže nezakryli původní díry po kotvách -dlouhejch šroubech- a ty dírky, potvůrky, posloužily jako super kanálky...).
Vstanu, v tu ránu vstane i Vampír a uééé uééé... Panika! Na stropě flek v místech mojí postele, dítě řve, co dřív?... řešim to rychle kýblem... Kap, kap... ale to je přece ještě jiný kap? Jdu do obýváku... po celém stropě !uprostřed místnosti! mokrá čára v místě spojení panelů. Kap, kap... řeším dalšíma kýblema a fólií, co tu mám z minulého "kap kap" a volám s.o.s. rodiče, aby pospíšili a šli mi pomoct na střechu zametat louži... Po zjištění viz pozn. autora se opravdu nedalo nic dělat než jen koukat, jak to kape a flek se rozšiřuje... Aspoň škody byly "relativně" malý, díky rychlému zásahu, ale co dál? Krabice s hračkama se stala vhodným kandidátem pro utříbení myšlenek, zatímco jsem čistila a myla všechny hračky... odtud nadpis... Další postup bylo sundat lustr, sice to hezky cinkalo, když na něj kapalo, ale od něj se to všechno odráželo v metrovém kruhu dokola. Vytunění následovalo zavěšením Vampírova kýble na píseček, abysme chytli vodu už od stropu.

A dnešní postřehy?

- při kapání vody do kýblů, hrnců a pekáčů se přece jen dá spát!
- dnes napršelo nad Prahou hodně vody! (14 litrů v kýblech, pekáčích a hrncích)
- dobrý nápad odendat lustr - v tom místě jsme chytli 2 l vody
- z toho vyplývá, Vampír má opravdu velký kýbl na píseček
- nikdy jsem zbíječky a vrtačky neslyšela raději než dnes! - Ano je to libý zvuk!
- vydržím přes den i s kratším spánkem než obyčejně, ale je to přímo úměrné počtu kafí
- rozednívá se už až okolo páté ráno
- konečně neodflinknu ten Vánoční úklid
- v těch panelech je ale hnusnej rezavej sajrajt!
- kočka zbožňuje igelity
- Vampír zbožňuje igelity
- za tou skříní bylo ale napadanejch věcí!
- musej nás vytopit vždycky, když není doma manža, takže si trénuju, co vydržím bez jeho podpory


A abych tomu nasadila korunu, kdyk já to přeci celé celou dobu věděla! Zdál se mi před měsícem sen, jak jsem se vzbudila v nasáklé posteli a kapalo mi na hlavu. Tenkrát jsem jen tak pokývala hlavou, že to přeci neni možné! Postele máme od okraje střechy hodně daleko! (jsme částečně pod mandlem, výtahovou strojovnou, prádelnou a střechou). Nikdy neříkej nikdy a věř více svým snům!

Kdybyste někdo chtěl vyložit budoucnost, tak beru 1.000,--/hodina spánku!!

kyblicek

9 komentářů:

  1. Ale ta náhrada lustru vypadá stylově....

    OdpovědětVymazat
  2. šmarjáto je teda pěkný nadělení...

    OdpovědětVymazat
  3. coze se stalo na ty strese? diry po kotvach v krytine? kolik jich bylo? Jak dlouho prselo? Kdo to zaplati?

    OdpovědětVymazat
  4. Otazky......same otazky. Jeste se zbyva zeptat, co na to Jan Tleskac (ustavni humor, toho si nevsimejte :)

    OdpovědětVymazat
  5. Spoonjojo, kdo to zaplatí.. Firma je pojištěná a pojišťovák tu byl poprvý (tohle bylo už potřetí). Až všechny opravy zaplatíme my, tak pošlem účtenky do pojišťovny a oni se rozmyslej, co proplatit zpátky a co ne... Asi tak ;-) Je to tu fajn ne? Nechceš zpátky do ČR? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Btw. by mě zajímalo, jak mi zaplatěj to, že jsme museli celej den courat mimo domov protože se tu nedalo být a jak jsme v noci dejchali tu mokrou malbu...

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky... přes tu elektriku:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Kamio,Já se taky bála, ale bylo mi důkladně vysvětleno, že když nikdo nerozsvítí, tak se nemůže nic stát... Přesto jsem radši ten den chodila v gumových bačkorách.. Btw. vypínač je u gauče, takže tam bez problémů dosáhne náš Vampír... Radši jsme byli teda venku... :-D

    OdpovědětVymazat
  9. \"Neboj, nic se nemůže stát\" je typická věta před smrtí :-)))

    Dovolím si takto, protože do komentu bych to nevysvětlil:)
    http://jdem.cz/aczs9

    OdpovědětVymazat