pátek 6. června 2008

Náš den

Tak tady to je Sedmi!

Vzhledem k tomu, že už jsem zas dlouho nepsala na blog a Sedmi mě k tomu vyzvala zde tak tu máte!

Tak u nás se vstává zásadně před šestou. Vampír si vyleze sám z postele, protože už má vyndané žbrdlinky celodenně (i celonočně). Začne nás oba s manžou oblejzat až manža vstane a jde se vypravovat do práce. Já si přitom hezky schrupnu tak ještě skoro do sedmi, kdy manža odchází a jde se dělat klasické pápá. Pak mívá Vampír většinou docela dobrou náladu, protože táta mu něco ze své snídaně nechá a tak mě nechá prokouknout rychle emaily a podívat se co je nového v elektronické síti. Pak si jdem dělat snídani. Po snídani obvykle následuje WC, kde mi Vampír statečně asistuje u dveří a nosí všechno co ho napadne. Takže velikost hromady u dveří se odvíjí od délky "posezení". Poslední dobou si vyleze na kočár, co stojí naproti, a dosáhne akorát ke sluchátku od domovního telefonu, takže napjatě poslouchá, co se kde šustne. Pak čistíme zuby + ostatní ranní hygiena a v cca 8:30-9:00 nám nastává volný čas. Během něho si většinou hrajeme, nebo spolu uklízíme (luxujeme, utíráme prach a zaléváme kytí).

nas dennas den2

Pak před jedenáctou jdu do kuchyně, kde vařím a myju nádobí a Vampír si sám hraje (teda zas tak úplně sám ne). Poslední dobou usne těsně před obědem. Pro mě to znamená vydolovat ho z podivuhodného (jakéhokoliv) místa a dát ho do postýlky.

nas den3

Pak se v klidu naobědvám a dám si kávičku. No někdy místo kávičky nasadím tryskomyší tempo a uklízím...
Když se Vampír vzbudí, nají se a jde se ven (na návštěvu, vyzvednout babí na vyvenčení, nákupy, apod..). Venku, díky létu, jsme až do večera, kdy příjdem, navečeříme, vykoupeme a na osmou jde Vampír spát. Samozřejmě usíná u mamky a nepustí jí dokud neusne ;-)) Jakmile usne, tak popadnu žehlení a nebo svou práci a při šilhání na televizi dělám nějakou "tichou" činnost. Většinou je to všechno na mně (i koupání ;-)), ale manža mi zas ušetří courání po obchodech s jídlem a nakupuje cestou z práce se seznamem ode mne. Na mně pak zbývá už jen oblečení a nějaká ta drogérie, což je fajn.

Tak to tak k naprosto obyčejnému dni. V tomhle článku jsem se hooodně zapotila při vybírání mě, mne a mně, tak na to prosím berte zřetel ;-)))

3 komentáře:

  1. díky :P koukám jste na tom podobně :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta posledni fotka je bozi:))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Gleep,víš, co mi chybí v elektroobchodech? Vysavač, kde by bylo sedátko nebo korbička a v ní bych mohla při uklízení vozit Štěpánka. Takhle luxuji a ještě vedle postrkuji Tatru s živým nákladem. Ale také se mu to líbí.
    Vampír už je velký chlap!

    OdpovědětVymazat