středa 21. května 2008

Když se to pos.. tak všechno a dokonale

A nebo máme nějakou divnou špínu?

Začalo to víkendem... No nic moc... Tchýnča ani švagrová tomu moc nedodaly. Myslela jsem ke konci víkendu, že jim buď ukousnu hlavy a nebo uteču někam hodně daleko. O tom možná někdy jindy, bylo by to na dlouhý článeček...Vampír byl protivnej, protože mu rostou zas zuby a kupodivu to přenesl na celé (ano opravdu naprosto všechny - to se divili, že to neni jen ten andílek, co znaj o víkendech) okolí. Takže už tak napnutá atmosféra ještě víc houstla. Do toho jsem se dověděla, že se to konečně podařilo! Pokrývači, co dělaj novou střechu, sundali tu starou a odešli (v pátek). O víkendu lilo.... 1 a 1 = kapající a prosakující se voda, naštěstí jen u okna, ale v jednom kuse jsme běhali vylévat vodu. Ve finále jsem nemohla usnout docela dlouho a začla mě bolet hlava. uf...

V pondělí na plavčo... Hlava bolela dál, protože jsem měla nějak přeležený krk a byla navíc nevyspalá. Vampír na plavču spadl ze židle a udělal si bouli obrbouli i s monoklem. Na hodině měl pak blbou náladu a tak jsme jí museli ukončit dřív, protože chtěl do whirlpoolu. uf...

Úterý, no nic moc nálada, hlava bolela dál, ale už to přestávalo. Asi i blbej tlak či co? Nálada se ale oboum (Vampírovi a mně) kapku zlepšila, takže jsem se i těšila na odpoledne, kdy přišla kamarádka, kterou jsem dlouho neviděla a chtěla si s ní pokecat. Bohužel "moje problémy na tvou hlavu" zapůsobilo dokonale a tak mi její problémy leží v hlavě i teď, protože to jsou docela podstatný věci :-(. uf...

Středa, hlava nebolí! Hurá! Ale svou sklerózou jsme málem vyhořeli... Dala jsem na sporák kastrůlek s vodou a do něj "ohřívátko" co pracuje na bázi chemické reakce. Takový gel, co ztvrdne a hřeje. Když z toho chcete udělat zas gel, tak to musíte dát na 10 min. vařit do vody.... Né na půl hodiny!!! Jak to dopadlo? Zopákla jsem si "jarní úklid" kuchyně... No nic moc! Při mytí sporáku, jsem zjistila, že "aktivní pěna", co má zničit každou špínu a co se v reklamě, tak krásně stírá houbičkou, vůbec nesmyla mastné připáleniny. Čím to je? Že by viz perex? + s Vampírem jsme byli na očkování, poslední hexa, a byla jsem varovaná, že tahle injekce se snáší z těch všech nejhůř. Asi proto, že dítko už dost běhá a nesedí v klidu, takže reakce je bouřlivější... Ano, maj pravdu... Brek, jek, brek, jek, únava, takže všude padá a pak zas brek, jek, brek, jek.... uf...

Jsem unavená -hlavně psychicky- a doufám, že jsem si už vybrala svou dávku a teď bude zas chvíli pokoj...

Howgh.

1 komentář: