čtvrtek 24. ledna 2008

První "velké" zranění

...

Stalo se sice již před týdnem, ale víte, jak se dostanu často teď ke kompu. No skoro vůbec. Dnes jsem ale vyslala babičku s Vampírem ven, protože mi neni moc dobře a užívám si hod. nebo možná i dvou (je moc hezké počasí) volna.

Tak to vám tak stojím nad vanou a věším vyprané prádlo a Vampír pobíhá pode mnou. Tahá další prádlo z pračky a roznáší jej všude po bytě... (přemýšlím, jestli pomáhá tahat prádlo z pračky a nebo vytírat??) a když tu najednou cvak a brek. Hmm hmm to si zas skřípl prstíky do pračky, žádná novinka. Juknu dolů a skutečně, Vampír stojí pode mnou, vyčítavej pohled v očích a drží si ukazováček a pláče. Tak mu tak zezhora domlouvám, že to je dobrý, že se nic velkýho nestalo a že až to pověsím, pofoukám mu to. Vampír to slyší, uklidní se, já odvrátím oči a věsím dál a už ho zas slyším, jak šmejdí pode mnou a plácá do vany, do pračky a tak různě až zmizel kdesi v útrobách bytu.

Hotovo, chci slézt ze stoličky u vany, juknu dolu a zastavil se mi dech... Celá vana, pračka atd. opatlaná krví, všude otisky prstíčku, který krvácel...

Popadla jsem Vampíra, zjistila, že jak se skřípl, tak si strhl kůžičku z bříška prstu. Vzala jsem ho k lékárničce, kde jsem zjistila, že máme prošlej jodisol, ale to přeci neva ne? ;-) polila mu to a jala se chytat nezbedný prstík, abych na něj nalepila náplast... No po 4ech nezdařených pokusech se mi ho podařilo chytit a úspěšně zalepit. Byla jsem hrdá na to, že dostal zrovna ten hezký kousek náplasti (ustřižené hlavičky zvířátkům), takže to i hezky vypadalo...

Hmm, náplast se líbila i Vampírovi, takže jí během ani ne 5ti minut strhnul a hrál si s ní. Takže se opakovala procedůra a pak už šel naštěstí spát, takže náplast vydržela přes noc. Další den už běhal bez ní...

Docela zajímavé, dneska je to cca týden a není tam vůbec nic vidět. Rychle se to hojí, jen mi to připomnělo heslo našeho kamaráda:
Děti jsou gumový a omyvatelný ;-)))

1 komentář:

  1. P.S. Kdybych se náhodou nudila během té procházky, tak kočka se mi o zábavu postará... Právě se vyblindila na koberec, pro jistotu na více místech. Cítí se sice provinile, ale já vím, že chce abych jí hýčkala ;-)

    OdpovědětVymazat