úterý 27. listopadu 2007

Debil dodavatel

Více v článku...

------------ Původní zpráva ------------
Od: dodavatel xy @seznam.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši objednávku dřevěné židličky SANDRA v našem internetovém obchodě. Prosím Vás o upřesnění způsobu úhrady, zda na dobírku nebo převodem přes Českou poštu či PPL službu.
Přeji hezký den

xy

------------ Původní zpráva ------------
Od: gleep
Dobrý den,
děkuji za email. Ráda bych zaplatila dobírkou přes službu PPL. Prosím dejte mi vědět, až budete zboží posílat, abych jej mohla sledovat.
Jen malý detail. V emailu, co mi přišel zpět (potvrzení objednávky) chybělo moje PSČ, které jsem ale vyplňovala při registraci. Nevím, jestli se vytratilo jen z emailu a nebo úplně. Pro jistotu tedy posílám svou kompletní adresu ještě jednou na konci emailu.

Přeju hezký večer!

Gleep Midgeová
ulice ta a ta
město to a to
směrovák ten

------------ Původní zpráva ------------
Od: dodavatel xy @seznam.cz
Děkuji za upřesnění, přesný datum odeslání Vám upřesníme emailem.

xy

------------ Původní zpráva ------------
Od: dodavatel xy @seznam.cz
Dobrý večer,
dne 26.11.2007 Vám zasíláme na Vámi uvedenou adresu dřevěnou židličku SANDRA.Přeji hezký večer

xy

------------ Původní zpráva ------------
Od: gleep
Děkuji za zprávu. Budu tedy očekávat balíček. Zaslal jste jej PPL?
Můžete mi prosím sdělit číslo balíčku, abych jej mohla sledovat? Díky. S pozdravem
Gleep

----------- Původní zpráva ------------
Od: dodavatel xy @seznam.cz

Dobrý den, židličku jsme zasílali přes Českou poštu, očekávejte ji ve středu.

xy

 

To je ale debil!!!! Proč asi jsem to chtěla PPL? Abych se nemusela s těma kilama tahat z naší pošty, kde se samozřejmě nenamáhaj cokoliv nad 5 kg doručit... Tohohle exota, co přičuch k netu a myslí si, že je king a všechno umí, fakt už nikdy nikdy nevyužiju. Co na tom, že byli nejlevnější??...... aha to bude asi ono :-)

Grrrrrrr

Doporučuju, tenhle shop má fakt úroveň! Od potvrzení objednávky, přes objednávkovej dotazník, kde maj opravdu vše (viz konverzace) až po služby s tim spojený ;-)

3 komentáře:

  1. P.S.: balík je tu a šel PPL. Nejdřív jsem se nasr. že mi účtuje poštovné za PPL a přitom posílá poštou a teď koukám na balík, že ho přivezli PPL, auto jako auto. Ovšem to vůbec neomlouvá toho exota, co sedí u kompu a píše tam bludy! K čemu?! Komu tim pomůže?!... leda nějakýmu anarchistickýmu bohémovi, rudýmu bolševickýmu noku!

    OdpovědětVymazat
  2. Klíííd ...jaká je židlička?

    Zuzka v těhle výšinách sedí moc ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Já mam zakázáno jí Jendovi ukázat, až k narozeninám :-( Má jí od tchýně.... ale třeba jí přemluvim ;-)

    OdpovědětVymazat